الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

سنين ومرت ولاء عمر

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات

موقع أيام نيوز

_ وهو بيحب واحدة تاني وخاطبها ورايدها إيه عايزة تفرضي نفسك
من طبعي إني مندفعة واحدة غاوية الحياة عايزة تحب وتتحب وتعيش قصة حب شبه المسلسلات والروايات بس حبي لعمار وصل معايا إني شكلي هتهور.
يا ورد إفهميني دا مش بإيدي.
براحتك أنا عليا نصحتك.
مشيت وسابتني واقفة في الشارع سندت على الحيطة اللي ورايا وأنا جوايا حزن كبير ليه أحب حد مبيحبنيش
حد مش واخد باله مني
أنا ليه هفرض نفسي مجرد بنت نفسها ټخطف من الدنيا حبة فرح على شوية ضحك تأخد ليها شوية راحة على قعدة مع كتاب بحبه وشخص مرتحاله.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
أنت مفكرة إنك كدا البنت الواو اللي مفيش منها
قال جملته بإنفعال بعدها خبط جامد على الترابيزة اللي كانوا قاعدين عليها المكان مكانش فيه غير كام شخص يمكن تلاتة أنا من ضمنهم.
ردت عليه البنت بزعيق
_ وأنت مين عايز تعمل لنفسك سيط على حسابي أنا بنت الحسب والنسب أنت روحت ولا جيت مين مجرد واحد عادي معملش إنجاز في حياته.
بص ليها هو ساعتها بخزي حسيت وقتها إن الدنيا ضاقت بيه سحبت البنت شنطتها ومشيت ولا رف ليها جفن بعد كلامها إزاي الواحد بعد ما يكسر بخاطر اللي قدامه يقدر يمشي بالثبات دا دا أنا كنت بشوف لمعة عينيه لما بيلمحها.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
خسرته خسړت حد أمنيتي وقتها كانت إني أواسيه وأقدر أقف جنبه أقف وأقوله إنها لو بتحبه بجد مش هتعمل كدا إنها متستاهلوش إنها خسړت شخص يتاقل بالدهب.
مش عايزه أبان متطفلة ولا حشرية بحاول أمسك نفسي قدر الإمكان إني ما أروحش اجيبها من شعرها ولا أنزل على رأسها بالشنطة اللي هي شايفة نفسها بيها.
سحبت نفسي ومشيت مش عايزه أبقى متطفلة طلعت جري أروح على البيت فردت جسمي على السرير وأنا بفكر طيب دلوقتي أنا أفرح إنه سابها ولا أزعل لزعله ولا أخلي عندي ډم وأفتكر إني كنت قدامه من بدري ومفكرش فيا أصلا.
وبس يا ستي هو دلوقتي بعد ما إتخانق معاهم محجوز في المستشفى.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
يعني إيه تقول كلام محصلش يا ماما يعني عادي عندها تقول على واحد كان هيبقى جوزها كلام محصلش علشان تخلع منه كل دا علشان عينها راحت لواحد غني توصل بيها إنها تخلي أهلها يعملوا كدا ويبلطجوا عليه
مسكت حبة بطاطس تقشرها وهي مركزة فيها نعمل إيه بقى الفلوس تعمل أكتر من كدا.
دماغي عملت إيرور وانا بحاول أستوعب يا ماما ماهي الفلوس هتبني بيت من طوب بس مش هتبني محبة ودفا وأمان هتشتري بيها لبس وحاجات ماركات بس اكيد مش هتشتري بيها حنية.
المهم أنا داخله ألبس علشان ماشيه على المستشفى شوفي لو هتروحي لنرجس علشان متبقاش لوحدها.
غريبة الناس اللي بتفكر في كدا ناسيين إنها دنيا جاية من الدنو والقلة بيدورا

انت في الصفحة 1 من 8 صفحات