الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

لا يراني

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

قالت في وسط كلامها عن أسباب طلاقها مش هانسي إنه نزل بوست بيشكر فيه صاحبه اللي فضي يوم مخصوص ونزل معاه يشتري بدلة يقابل بيها المدير وهو بيترقي ونسي يشكرني_كالعادة_ علي إني فضيت عمري كله عشانه
هو نسي إني شجعته ياخد الكورس ومش مهم الفلوس وهانمشي علي القد نسي إني كنت بشيل كل ورقه وبرتب دايما مكان ما بيزاكر هو نسي إني قعدت ساعات أحسب هانصرف إيه وهانوفر قد إيه عشان سعر الكورس نسي حناني عليه وإستحمالي لعصبيته نسي كالعادة مجهودي وأتذكر مجهود ساعتين لشخص تاني.
مشكلتي أكبر من إنه مابيشكرنيش مشكلتي يوم ما عاتبته كان رده إنه شايف ان دا حقه فإزاي يشكرني علي واجبي تجاهه كإن حقه إني أضيع عمري ووقتي علي أحلامه وسعادته.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
مش هانسي يوم ما كنا عازمين مامته وأخواته وبعد ما خلصنا أخته دخلت ساعدتني في تشطيب المطبخ قعد يشكرها بإمتنان قدامهم ونسي يقول في حقي جملة شكر أو عرفان بإني سهرت الليل كله في التحضيرات عشان تطلع كل حاجة زي ما بيتمني حتي الأكل أستخسر يقول رأيه فيه.
مش هانسي كل مرة لغي فيها تقديري علي أفعال إستنيت فيها نظرة إمتنان من عيونه في إحدي المرات دخل المستشفي وأتحجز كام يوم سهرت تحت رجله وكنت طول الوقت بعيط وماسكة إيده وأجري علي ورق هنا وهناك وأول ما وصلنا البيت كان كل الشكر رايح لأخواته إنهم كانوا بيزوروه دايما مافتكرش إحمرار عيوني ولا سهري جنبه ولا ماسكة إيدي في إيده ولا رجلي اللي كانت بتورم من تخليص الأوراق وعلاجات لازم تتجاب من برا ولا ألم قلبي عليه.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
كل أفعالي كانت بنسباله شفافه وكل أفعال الغير متشالة علي الراس لقيتني مع الوقت بستخسر أعمل حاجات كتيرة بقلل أكتر ما بفكر أدي
ويوم ما عاتبني كان ردي بسيط أعتبرني قصرت في حقوقك أعتبرني شخص وحش لإني عملت كل الحلو وماتقدرتش عليه
قال في ناس مش بنشكرهم عشان دا عشمنا فيهم دا اللي متوقعينه منهم إنما الغريب مش متوقعين منه حاجة ولا ملزم يعمل عشانا حاجة ف يوم ما بيعمل لازم نشكره ونشيل جميله
قولت كل إنسان لازم يتقدر أولهم اللي طلع قد عشمك فيه لإن اللحظة اللي هيخالف فيها عشمك ألم قلبك هايبقي أقوي وأشد وحسرتك منه هاتكون قاسېة إنما الغريب لو خيب ظنك عمرك ما هاتتعب لإن كدا كدا مش متوقع منه حاجة
أخر موقف

انت في الصفحة 1 من صفحتين